Kielemeztük a vendégkérdőíveinket

Mi sokat adunk az Önök véleményére, ezért a nálunk járt vendégeket egy kérdőívben kérdezzük meg arról, hogy miként vélekednek rólunk. Tesszük ezt mindenekelőtt azért, hogy folyamatosan javíthassuk a felmerülő hibáinkat vagy azokat a hiányosságokat, amelyek elkerülték a figyelmünket.

Ezek a kérdőívek valóban számos hasznos tanulsággal szolgálnak nekünk, mivel a használat közben sok olyan dologra is fény derül, amit mi a szolgáltatói oldalról nem érzékelünk. Azt gondolom, hogy a kritikát ajándék tanácsnak tekintve lassan, de biztosan ki tudjuk majd nőni a kezdeti nehézségeinket. Hálás köszönetünk mindazoknak, akik a véleményükkel hozzájárultak ahhoz, hogy Önöket a legjobb tudásunk szerint szolgálhassuk ki.

A vendégek által, a panzió értékeléséről szóló kérdőívet eddig 82 vendégünk töltötte ki. Szeretném ezeket az eredményeket a nyilvánosság elé tárni, és teszem mindezt abból az okból, hogy reagálhassak néhány felmerült dologra. Mi igyekszünk legjobb tudásunk szerint kiszolgálni Önöket, így szomorúan tapasztalom azt, hogy időnként előfordul az, hogy a vendég akkor és ott, amikor felmerül egy bizonyos probléma nem azt nem azonnal jelzi felénk és elégedetlenül távozik, pedig ha jelezte volna könnyen segíthettünk volna rajta. Például egy kérdőíven és a szállásközvetítői oldalon is jelezte egy vendég, hogy neki kényelmetlen volt a két matrac az ágyban. Ha időben jelezte volna a vendég, hogy ő inkább olyan ágyat kér, amiben egy matrac van, akkor gond nélkül azt adtuk volna neki. Ezért és a hasonló dolgok miatt tisztelettel kérem a kedves jövőbeli vendégeinket, hogy az igényeiket, és problémáikat időben jelezni szíveskedjenek és mi a lehetőségeinkhez mérten maradéktalanul orvosoljuk azt.
És most áttérek a kérdőívek részletes értékelésére.

A modern világunknak köszönhetően, nem meglepően a válaszadók a legtöbben az internetről értesültek a panzióról. Néhányan azonban szállásközvetítőn keresztül találtak rá, többeknek pedig ismerősük ajánlották ezt a hangulatos panziót.

1. diagram

Ez a diagram számomra meglepő tanulsággal szolgált, mivel sajnos egyáltalán nem a valóságot tükrözi. A valóság ugyanis az, hogy a szállásfoglalások jelentősebb része a szállásközvetítőkön keresztül zajlik, ami a vendég szempontjából kényelmes, de ennek a kényelemnek nem csak a szállásadó fizeti meg az árát, hanem időnként a vendég is, mivel a közvetlen foglalásnál kedvezőbb árakkal is találkozhatna a vendég.

 

Ha  a hangulatosságról beszélünk, megkértük a vendégeket, hogy első benyomásukat, illetve a panzió hangulatát egy 1-től 5-ig terjedő skálán pontozzák. Örömre adhat okot, hogy a kitöltők 82 %-a első benyomásra nagyon szimpatikusnak találta a helyet, majd ez az arány az itt tartózkodásuk alatt javult hiszen a panzió hangulatát tekintve már 90%-uk pontozta azt a legjobbra.
Annak viszont, hogy a megérkező vendégek 18%-nak az első benyomása nem volt megfelelő, annak a feltételezhető oka az, hogy időnként a szálláshelyünk fejlesztése érdekében különböző munkálatokat kell végeznünk. Így teljes mértékben megértem azokat, akiknek az első benyomásuk nem a legjobb volt. És ezúton fejezném ki hálás köszönetem minden kedves vendégünknek, akik megértéssel vették tudomásul az átépítéssel járó esetleges kellemetlenségeket.

2. diagram

 

Vendégek legnagyobb része szerint a szobák tisztasága és a technikai berendezések működése is tökéletes.
A reggeli minőségére és választékára feltett kérdésekre adott válaszok is eléggé vegyes képet mutatnak. A gyengébb értékelések, ami főként a választékra vonatkoztak az elsősorban a kezdeti időkben voltak a jellemzőek, mivel a reggeliztetést korábban egy külső üzemeltető végezte. Ezeket a problémákat én is észleltem, és ezen változtattunk is és a jelenlegi helyzet már teljesen más képet mutat. A jelenlegi reggelizős svédasztalunkon egy négycsillagos szálloda reggeli választéka található, így sokkal több az elégedett vendég ezen a területen is. Javaslatként merült fel, hogy a lekvárok, joghurtok, ketchup, majonéz, mustár, kis üvegtálakba, nem pedig saját üvegükben legyenek kirakva, de ezt én azért nem tartom előnyösnek, mert így nem mindenkinek lenne nyilvánvaló, hogy mi micsoda.

 

A szobákat tekintve azok hőmérsékletét kellene optimalizálni, ezzel elég sokan nem voltak megelégedve. Javasolták, hogy lehetne minden szobában, külön hőszabályzó, amit akár a vendégek saját igényeik szerint állíthatnának. Azonban sajnos ezt technikailag nem tudjuk kivitelezni. A szobákhoz központilag vezérelt termosztát tartozik, ami 23-24 fokos hőmérsékletre van beállítva. Akinek ennél magasabb hőigénye van, kérem azt előre jelezni szíveskedjen. A nyári hőszabályozásra viszont minden szobánkban található klíma berendezés, de az extrém külső hőmérsékletet ezeknek sem mindig sikerül eredményesen leküzdeniük.

A szobákhoz kapcsolódóan továbbá, amit a legtöbben megemlítettek hiányként kifejtős válaszukban az a szúnyogháló, ami tényleg nagyon fontos lehet, hiszen elég zavaró, ha tele a szoba rovarokkal, de sajnos az ablakok előnytelen kialakításából kifolyólag még nem sikerült megtalálnunk a megoldást ennek a rögzítésére.

Összességében a szolgáltatás ár/érték arányát jóra értékelték.

A vendégek írták:

  • A szobába javasolnék egy további asztalkát vagy komódot.
  • “Mi mindent megfelelőnek találtunk. Nagyon jól éreztük magunkat mindennel elégedettek vagyunk.
  • Köszönjük, hogy itt lehettünk. “
  • “Az ágynemű huzat lehetne puhább és jó lenne kispárna is. Esetleg hidegebb időre érdemes lehetne plusz plédet bekészíteni. De ezek csak apróságok a panzió gyönyörű, kényelmes, nagyon jól éreztük magunkat. Ráadásul remek központi helyen van. Köszönjük szépen!
  • A hűtőmágnes szuper ötlet. Nagyon örültünk neki, köszönjük szépen!”
  • “Az árakhoz a környezethez tökéletesen megfelelt.
  • Köszönjük. További jó munkát kívánunk.”
  • A két külön matracból álló ágy kissé kényelmetlen, mert pihenés közben a matracok között hézag keletkezik. Ez zavaró. Főleg párok esetében.
  • “nagyobb szemetes (szelektív)
  • állótükör
  • szappantartó a mosdó mellett”
  • “Szúnyogháló a szoba ablakra, így természetes fény és levegő jobban érvényesülne.
  • Őszi időszakra akciókat tervezni, hogy nyugdíjasok is igénybe vegyék. “
  • “Fürdőben az elszívó nem működik??
  • Mosogató ajtaja lóg”
  • Az ablakokon jó lenne szúnyogháló a bogarak, szúnyogok ellen.
  • Szekrény vagy komód a szobából hiányzik a ruháknak.
  • Páraelszívót, ha főztünk volna
  • Köszönünk mindent!
  • Köszönünk mindent!
  • Nagyon szép tágasak a szobák, úgy vélem lenne benne hely még szekrény elhelyezésére, mivel hidegebb időben több ruhára van szükség könnyebb lenne a tárolása.
  • “Ruhásszekrény ülőke több, poharak.
  • Amúgy nagyon jó volt minden. Köszönjük. “
  • “Minden szobába hűtő (ami nem közös) úgy gondolom ennyi pénzért alapvető elvárás. Saját ennivaló elfogyasztásához asztalt és székeket javasolnék a szobába. (Ezek az emeleti szobában hiányoznak)
  • Nincs igazán lehetőség törölköző ruha szárítására (strand miatt ez fontos lenne). Emeletenként ruhaszárítót javasolnék, és szemeteskukákat a szobába is.
  • A fürdőszobában jelentkező alkalmankénti csatornaszag zavaró, ezt jó lenne megszűntetni.
  • “Az előtérbe az ajtó elé egy sötételő függöny.
  • Elszívó berendezés a fürdőszobába. “
  • A reggelinél a lekvárokat, joghurtokat, ketchup, majonéz, mustár ki tenném üvegtálakba nem pedig saját üvegükben tenném ki.
  • “3 as szobában laktunk a hangszigetes nem volt a leghatékonyabb, valószínűleg a két panzió közötti gyenge nyílászáró volt az oka. A fürdő ajtaja is akadt és általában az összes nyílászáró akad vagy nyikorog, vagy a kilincsnél van ugyanez. A mosdónál célszerűbb lenn egy szappanadagoló.
  • A főbejárat és az étkező oldalsó bejárata közötti lépcsőnél lehetne egy lámpa mert este nem igazán venni észre, hogy ott van és hány lépcső fokból áll. “
  • Köszönjük hogy itt lehettünk.
  • esetleg szúnyogháló árnyékoló a kis ablakra
  • “Kezdeti” nehézségek ellenére, látszik a csupa szívvel és odaadással végzett igyekezet.
  • A fürdőszobai elszívó ventillátor nem működik.
  • Nagyon jól éreztük magunkat, kedves volt a fogadtatás, a személyzet udvarias, segítőkész. Az ennivaló bőséges, finom volt.
  • Szúnyogháló, hűtőszekrény a szobába, zuhanykabinba polc, megfelelő méretű szemetes edény a szobába (vagy azon kívül).
  • Hosszabb itt tartózkodás esetén egy ruhás szekrény hiányozna
  • “Szappan a fürdőszobában
  • Tartalék takarók
  • Fürdőszobai világítás
  • Lehetőség a fűtés szabályozására
  • Erősebb fényforrások a szobában
  • WI-FI szolgáltatás stabilitása”
  • Véleményünk szerint nincs mit javítani. Nagyon kedvesek, segítőkészek voltak mind a panzió, mind a vendéglátó egység személyzete. Hajninak külön szeretnénk megköszönni a belénk vetett bizalmat! Mindenkinek nyugodt szívvel ajánljuk a helyet! 🙂
  • “mindamellett, hogy a szoba szép, hangulatos és kényelmes, meleg és otthonos egy szekrény elkelne, a fürdőszobába néhány akasztó jó lenne
  • Hiányzott az előszoba, de legalább egy sötétítő az ajtóra.”
  • A szobába lehetne kicsit melegebb.
  • “A szoba minősége kifogástalan, jól felszerelt, kényelmes, tágas. A kiszolgálás pazar.
  • Ami hiányzik: plusz szolgáltatások pl. masszázs, szauna.
  • A Wi-fi használata számunkra nem volt lehetséges.”
  • Reggelinél a tojásos ételeket hiányoltam(rántotta, tükörtojás, kemény tojás), de pótolható volt mással.
  • Éjszaka kevés volt a fény, mert sajna munkához laptop és papír alapú anyagok használata kellett volna. Egy olvasólámpa (erősfényű, az asztalhoz) jó lenne
  • Jó ötlet a folyosón a vízforraló lehetősége. Gyönyörű, tágas a szoba. Jó hogy a wc külön van a fürdőszobától. De hiányoltuk a fogast (álló), még egy fotel kellene, szúnyogháló az ablakra. A lépcső feljáratánál nagyon hangos a rácsos ajtó csukódása. Köszönöm, hogy kikérte véleményünket. Sok sikert kívánunk a további vendéglátáshoz!
  • Nem szeretem, ha a hálószobám zárt ablakán nagy teljesítményű konyha-elszívók zaja jön be. Még inkább nem szeretem, ha májusban nem nyithatok ablakot, mert a hálószobám telejön ételszaggal. Elég furcsának találom, hogy a szálloda telefonos elérhetőségét a különleges tudakozótól kell megtudnom, mert interneten ezt nem lehet megnyitni.
  • Minden remek.
  • Nagyon tetszett a panzió, ha tehetjük, visszajövünk

Az itt felmerüld dolgok közül azokat amelyik orvosolhatóak, illetve javíthatóak voltak azokat az eltelt időben már megoldottuk.

 

A kérdések között szerepelt, hogy milyen extrákra lenne igényük a vendégeknek, a legtöbben a jakuzzinak örülnének (22 fő), viszont sokan vannak, akik szaunáznának (15 fő) és masszázst vennének igénybe (13 fő). A recepciót viszonylag kevesen (9 fő) hiányolják. Saját ötletek és egyéb igényként merültek még fel, a sószoba, sódézsa, a minibár, vagy  grill terasz, élő zene, benti társalgó, darts, ping-pong, fodrászat.
Ez mind nagyon jó ölet, de mi egy kis vállalkozás vagyunk, és próbálunk lehetőség szerint mindent saját erőből megoldani, és ezek a dolgok további munkaerő igényt vonzanának magukkal, ami azt is eredményezné, hogy árat is kellene emelnünk és ezt semmi esetre sem szeretnénk.

3. diagram4. diagram

A vendégek 98 %-a ajánlaná ismerőseinek a panziót, és ugyan csak 98 %-a vissza is térne ide, ami összességében nagyon nagy elégedettségre utal.

Köszönöm, hogy időt szánt arra, hogy elolvasta az írásomat, és engedje meg, hogy hálából egy -10%-os kedvezménnyel ajándékozzam meg Önt amennyiben ellátogat hozzánk. (Ezt majd a foglalásnál jelezni szíveskedjen)

 

2 hozzászólás

  1. Nagyon kellemes volt az ott eltöltött idő.
    mindent köszönök

    Válasz
    • Igazán nincs mit

      Válasz

Szóljon hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.